Ana içeriğe atla

Haritalama Şirketi Here, Yerel Trafik Uygulaması Volt Nedir ne işe Yarar

İstanbul trafİğİne çözüm bulmak İçİn yola çıkan Volt, BMW, Audİ ve Daİmler’İn sahİp olduğu dünyanın en gelİşmİş harİtalama şİrketİ HERE İle yaptığı büyük İş bİrlİğİ İle sadece Türkİye’de değİl dünyada da bİr İlke İmza attı.

Hali hazırda aynı yöne giden sürücü ve yolcuları bir araya getirerek daha uygun fiyatlı, keyifli ve duyarlı bir yolculuk sağlayan gerçek-zamanlı bir yolculuk paylaşım uygulaması olan Volt, Here ile imza attığı büyük iş birliğinin ardından kullanıcılarına uygulama içerisinde Here’ın sesli navigasyon özelliğini sunmaya başladı.




Türk start-up’tan sektörde bir ilk!


Volt & Here İstanbul’da güçlerini birleştirdi. Bu ortaklık sayesinde artık Volt sürücüleri Here tarafından desteklenen uygulama içi sesli navigasyon ve trafik bilgisi ile gidecekleri yere optimum bir rotalama ve yönlendirmeyle ulaşabiliyorlar. Here iş birliği ile Volt, sürücüler için araba masraflarını karşılayan bir navigasyon uygulamasına dönüşüyor. Bu sayede sürücüler Volt’u kullanarak hem gidecekleri yere kolayca ulaşabiliyor hem de yol üstünde aynı yöne giden yolcuları kabul ederek araba masraflarını karşılıyorlar.

Volt sürücüleri İstanbul’da araba kullandıkça trafik verisi biriktirmeye ve yaptıkları her bir yolculukla haritayı iyileştirmeye yardımcı olarak Here’i besleyecekler. Yolcular ise araba konforunda İstanbul’un en uygun ulaşım alternatifinden faydalanabilecekler.

Aynı zamanda bu ortaklık global anlamda sektörde bir ilk. İlk defa bir start-up, Here ile yaptığı iş birliği sayesinde sekteye uğratmaya çalıştığı pazar büyüklüğü için bir destek kazanmış oldu. Volt (İstanbul) ve Here (Berlin) rota eşleştirme algoritması ve gerçek zamanlı trafik ve kaza raporlama konuları içeren Ar&Ge projeleri üzerinde birlikte çalışıyorlar.
Volt İstanbul merkezli uygulama ve şu anda yalnızca bu pazara hizmet veriyor.


Here nedir?


BMW, Audi ve Daimler AG tarafından 3b$ karşılığında Nokia’dan satın alınan dünyanın en gelişmiş haritalama şirketi Here, ağırlıklı olarak kurumlar arası işler üzerine yoğunlaşıyor. Here’ın haritaları çoklu kümelenme, çevrimdışı haritalar, 3D yer işareti oluşturma ve dünya çapında navigasyon gibi birçok özellik içeriyor.

Volt, sürücülerine uygulama içerisinde yer alacak dünya çapındaki adım adım navigasyon sistemini sunarak daha hızlı büyümeyi hedefliyor. Volt sürücüleri uygulamayı kar amaçlı kullanmadığı için, Volt’ta yolculuklar taksiden %70 daha uygun ve bu durum hiç bir iş modelinin yarışamayacağı bir fiyatlandırmaya sahip. Volt’un en yakın örneği San Francisco’da bulunuyor.


Navigasyon hizmetini kullanırken sürüş masraflarınızı karşılayın...


Uygulama sürücüyü trafikte yönlendirirken sürekli olarak yolunun üstünde aynı yöne giden yolcu bulmaya çalışıyor. Diğer navigasyon hizmetlerinin aksine Volt’u kullanan sürücüler bütün araba masraflarını karşılayabilir ve bu sayede arabalarını ücretsiz olarak kullanabilirler.

Volt’taki sürücüler masraflarını karşılayarak ayda 500₺’ye kadar masraflarını karşılayabiliyor ve günde iki defa uygulamayı kullanmaları dahilinde ayda 100₺ garanti kazanabiliyorlar.


Motor Gücü 1050 Beygir Hızlanma 2,39 Saniyede 100 Km Elektrikli Araba markası Faraday Future FF 91


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Selfie çekerken ölenler

Selfie adam öldürüyorÖlmenin pekçok yolu olabilir  ama kısa süre önceye kadar hiç kimse, selfie çekmenin bunlardan biri olabileceğini hayal bile edemezdi.
Raylarda yürürken, yüksek bir binanın kenarından asılı halde veya bir köprünün üzerinde dengede dururken kendi fotoğrafınızı çekmenin çok ciddi sonuçları olabilir.
Son aylarda bu şekilde, selfie çekerken ölenler haberlere konu oldu.
Mashable internet sitesi geçen aylarda selfie çekerken ölen en az 12 kişi saydı. İngiliz bulvar gazetesi Mirror'a göre bunların sonuncusu bir binanın tepesinde selfie çekerken ölen Rus genç Andrey Retrovski'ydi. Rusya'da bu konudaki kaygılar o kadar büyüdü ki artık yetkililer bu tür selfie çekmenin tehlikelerini vurgulayan bir kampanya başlatmaya karar verdi. Rusya İçişleri Bakanlığı'nın kampanyasında "Sosyal medyadaki bir milyon beğeni bile bedelini hayatınız ve sağlığınızla ödemenize değmez" deniyor. Kampanya için trafik yasaklarını gösterenlere benzer işaretler tasarlandı.
İşaretlerd…

Osmanlı’nın kanatlı süvarileri: Deliler

Öylesine cesur hareket ederlerdi ki, insanları gölgelerinin bile öldürücü olduğuna inandırmışlardı.Deliler  1. BolumOsmanlı kara ordusunda görevli bir askeri birliğin ismidir. "Deli" adı verilen süvarilerden oluşan bu birlik, savaşlarda üstün cesaret göstermeleri ve farklı giyinme şekilleri sebebiyle bu isimle anılmıştır.Asıl olarak kendilerine kılavuz, rehber manasına gelen delil ismi verilmesine karşın, cesur ve korkusuzca düşmana atılmaları nedeniyle halk arasında deli olarak anılmışlardır. Deli adını almalarının sebebi gönüllü 20-25 yaş arası gençlerden oluşmalarıydı ve savaşlarda ordunun en ön saflarında çarpışmalarıydı. En tehlikeli görevlere korkusuzca atılmaları yüzünden bu ismi aldılar. Korkutucu bir görünümleri vardı. Silah olarak eğri pala, kalkan, mızrak ve bozdoğan taşıyan deliler, başlarına pars ya da benekli sırtlan derisinden yapılmış tüylü bir miğfer giyerlerdi. Kalkanlarını da yine kuş tüyleriyle süsleyen delilerin giysileri aslan, kaplan ve tilki postundan,…

Ağlamak Nedir İyimi Kötümü

Bu duyguyu  bastırmak kötü bir şey mi?Yakın zamana kadar ağlamanın nedeni konusunda bilim insanları ile yazarlar arasında anlaşmazlık vardı. Kral VI. Henry oyununda Shakespeare, "Ağlamak üzüntünün derinleşmesini önler" diye yazmış, Amerikalı yazar Lemony Snicket ise bu konuda şöyle demişti: "Bilin ki uzun bir ağlamanın ardından durumunuzda hiçbir değişiklik olmasa da kendinizi daha iyi hissedersiniz." Öte yandan Charles Darwin gözyaşını göz etrafındaki kasların işleyiş biçiminin gereksiz bir yan ürünü olarak görüyordu. Ona göre, bu kasların fazla kan akışını önlemek için arada bir kasılması gerekiyor, gözyaşı bunun sonucunda ortaya çıkıyordu. Fakat aynı zamanda Darwin, ağlamanın bebeklerin ebeveynlerin dikkatini çekmesine yaradığını da kabul ediyordu. Şimdi biliyoruz ki, en azından yetişkinlerin ağlaması, bazı duygusal uyarıcılara karşı karmaşık bir fizyolojik tepkidir. Ağlamanın en belirgin özelliği gözyaşı dökülmesidir, ama yüz ifadesi ve nefes alma şekli de değişi…